„Meil oli lennukipargiga tehnilisi probleeme, mistõttu läks lennugraafik suures osas nihkesse ja selle mõju oleme ka täna tundnud," ütles Nordic Aviation Groupi turundus ja kommunikatsioonijuht Toomas Uibo.

Delfi poole pöördunud lugeja ütles, et pidi esmaspäeval Nordicaga lendama Tallinnast Marseille'sse ja istuma ümber Brüsselis. Klient kurtis, et Brüsseli lend hilines nii palju, et ta ei oleks jõudnud järgmisele lennule ümber istuda.

Täna Marseille'st tagasi Tallinna pöördunud klient, pidi sel korral ümber istuma Münchenis. Ka täna hilines Nordica lennuk nii pikalt, et inimesel on plaanid rikutud.

Probleemile leitakse lahendus

Uibo kinnitas, et esmaspäevaõhtune Tallinn - Brüssel väljalend hilines 1.5 tundi. „See oli tingitud lennuki rotatsioonist," selgitas ta.

„Reisijad, kes jäävad sellistel juhtudel oma jätkulennust maha, viiakse sihtkohta alternatiivsete lendudega. Iga hilinemine on reisijatele probleem ja lennufirmad mõistavad seda, kuid tõsi on see, et lendude hilinemine on ja jääb lennunduse osaks," ütles Uibo.

Hilinemiste põhjuseid on Uibo sõnul väga erinevaid - alates sellest, et lennufrima ootab mõnelt teiselt lennult transiitreisijaid, pagasit, kaupa või lennuluba lennujuhtimiskeskuselt kuni selleni, et turvakontrollis on probleeme reisijate läbilaskevõimega.

„Meie tänane Tallinn - Viin lend pidi näiteks vahetult enne õhkutõsu terminali tagasi pöörduma reisija halvenenud tervisliku seisundi tõttu. Väljalend Viini hilines umbes üks tund, see omakorda tekitab hilinemisi ka järgnevatele väljumistele, mida opereeritakse sama lennukiga," tõi ta näite.

Sellistel puhkudel on lennufirmal Uibo sõnul väga keeruline midagi ette võtta või paremini teha. „Kindlasti on Nordical ruumi oma punktuaalsust parandada nendes lõikudes, kus hilinemine on nö meie kontrolli all. Selle nimel me ka töötame," lõpetas ta.