Kuna 25-aastaselt Laural on tõsine mandliallergia, siis on naise sõnul ohtlikud talle ka olukorrad, kui ta puutub mandlitega lähedalt kokku. Kuna Laural oli plaanis ette võtta reis Autraaliasse, siis kirjutas ta lennufirmale Qantas mitu kuud enne oma lennureisi, et tal on mandliallergia ja saatis ka lennufirmale seda tõendavad dokumendid.

Laura soov oli, et lennuki pardal poleks mandleid. Lennukis aga selgus, et naise sooviavaldusele oli vaadatud läbi sõrmedele. Laura sõnul polnud personalil tema mandliallergiast aimugi. Samuti ei soovinud lennukis viibinud personal teavitada teisi lennureisijaid Laura mandliallergiast.

Nii õudne lugu võttis aga veelgi süngema pöörde. Nimelt selgus, et just nimelt Laura lennul oli eriti palju mandleid. Täpsemalt oli lennufirma otsustanud, et kõik reisijad saavad firma kulul tänutäheks tüki imemaitsvat mandlikooki.

Kuna lennukis oli 160 reisijat, siis uuris Laura, et kas oleks ehk kuidagi võimalik mandlikoogi jagamine ära jätta, sest niikuinii on maius firma kulul ja selle eest pole keegi sentigi maksnud. Personal jäi aga endale kindlaks ega tulnud Laura soovile vastu.

Lennufirma Qantas kirjutab oma kodulehel, et nad eemaldasid kõik pähkleid sisaldavad snäkid ja proovisid pähklite arvu einetes vähendada, ent nad ei saa garanteerida täielikult allergiavaba keskkonda. Veidral kombel otsustati aga just sellel päeval pakkuda tasuta mandlikooki.

Muuseas soovitasid lennufirma töötajad Laural sellele lennule mitte minna. Kuna Laura oli aga oma liikumistega arvestanud ja pannud paika kindla plaani, siis otsustas naine siiski julguse kokku võtta. Talle anti mask, et ta ei puutuks kuidagi pähklitega kokku – selline oli lennufirma lahendus olukorrale. Kuna Laura hirm allergilise reaktsiooni ees oli siiski suur, siis otsustas naine veeta terve lennu pisikeses tualettruumis.