Eesti äriklient reisib kõige enam Soome, Lätti, Rootsi, Saksamaale, Leetu ja Poola. Need riigid on ka ekspordi mõttes Eesti peamised kaubanduspartnerid ning arusaadavatel põhjustel kasutatakse seal ka kõige rohkem mobiilset internetti. Väljaspool Euroopa Liitu on ärireisid seotud rohkem sesoonsusega, näiteks talvel käiakse enam Tais, Hiinas ja Singapuris. Aastaringselt on populaarsed Venemaa, USA, Ukraina ja Šveits.

Võrreldes tavapärase päevaga Eestis, kulub välisriigis viibides mobiilset internetti keskmiselt kaks korda rohkem. Kodus saavad asjad aetud kontori wifi-võrgus, välismaal on ainuüksi navigeerimist ja uudisteportaalide kasutamist märksa enam.

Just Aasia riikides on interneti pakkumine viimasel ajal eriti hästi vastu võetud ja kasutatavad mahud kasvanud ligi neli korda. Mõnes eksootilises riigis, näiteks Lõuna-Aafrika Vabariigis, Brasiilias või Jordaanias, on kasutatud maht kasvanud viimase aasta jooksul koguni kümneid kordi.

Statistika kohaselt kasutab Euroopa Liidus reisiv äriklient keskmiselt 1,3-1,6 GB mobiilset internetti, väljaspool Euroopa Liitu on vastav näitaja kõigest 0,17 GB. Kui varem lülitasid nii mõnedki inimesed välisreisile minnes oma seadmes mobiilse andmeside suurte arvete kartuses välja, siis nüüd on see muutunud. Vanast ajast külge jäänud harjumus tuleb kaasa veel vaid kaugematesse paikadesse reisides. Ka selleks ei ole enam põhjust. Pigem tuleks jälgida, milliseid tegevusi mobiiliga tehakse. Kui vaadata tihti mahukaid videoportaale, uuendada mobiili rakendusi või automaatselt dokumente pilve laadida, on võimalik päeva või paariga ära kasutada isegi mitu gigabaiti andmemahtu, mis võib minna päris kulukaks. E-kirju vaadates ja saates ning sotsiaalmeediat kasutades on tulemus hoopis tagasihoidlikum ja puudub vajadus internetti sisse- ja välja lülitada. Inimesed on sellest ka aina rohkem teadlikumad ning julgevad ka pidevalt võrgus olla.

Lisaks teadlikkuse kasvule on mahtude suurenemise taga ka rahvusvaheliselt alanenud andmeside hinnad ning teenusepakkujate mõistliku mahuga internetipaketid, mis ei sunni enam telefonis tehtavat tüütut sisse-välja lülitamise mängu mängima. Usutavasti kasvavad lähiaastatel andmemahud senisest veelgi kiiremini. Sellele arvamusele annab alust ka asjaolu, et keskmiselt kasutatakse äriklientide poolt praegu mobiilset internetti valitud paketi kogumahust vaid kolmandiku ulatuses.

Kasvunumbrid põhinevad Telia andmetel.