Täiendav liikluskoormuse analüüs on Tallinna transpordiametis valmimas 25. aprilliks, kirjutab ERR. Sellele vaatamata leiab abilinnapea Andrei Novikov, et peatänava projektiga tuleks mõneks ajaks aeg maha võtta, sest analüüsid pole arvestanud südalinnas kohe algavaid mahukaid arendustegevusi, mis ka plaanitava peatänava liikluskoormust olulisel määral mõjutama hakkavad.

"Ma olen seisukohal, et peaks peatänavat analüüsima koos Estonia puiesteega, sest umbes peatänavaga samal ajal läheb käiku nii Rävala 8 kui ka Kaubamaja, kui ka kunstiakadeemia endine krunt, kui ka Viru Keskus hakkab oma uuendusi tegema, kui ka tegelikult Maakri kvartal koos oma kõrgemate hoonetega hakkab sel ajal sinna kerkima. Me peame aru saama, et iga uus arendus tähendab paratamatult ka uusi liiklusvoogusid," põhjendas Novikov.

Estonia puiestee piirkonna arendust nimetab Novikov kaasaja Eesti kõige keerulisemaks insenertehniliseks projektiks ja logistikasõlmeks, mille käigus tuleb tagada nii piirkonna kaubanduskeskuste samaaegne töötamine kui ka bussiterminali jätkamine ja kohaliku elanikkonna varustamine elektri ning veega. Samuti kasutavad inimesed Hobujaama ja Kaubamaja peatusi ühistranspordi vahetamiseks.