Lõviosa edukaimaks üksikkandidaadiks osutunud Kaljulaiu kampaaniakuludest ehk 80 517 eurot moodustasid reklaamikulud, millest internetireklaam 33 322, telereklaam 28 047, reklaamtrükised 12 376, raadioreklaam 6022 ja ajakirjandusreklaam 750 eurot. Avalike ürituste kulud olid 160 ja muud valimiskampaania kulud 14 562 eurot.

Internetireklaami ostis Kaljulaid enim sotsiaalvõrgustikust Facebook, täpsemalt 20 993 euro eest. Google'i internetireklaami ostis Kaljulaid aga 5492 euro eest.

Suurimad Kaljulaiu toetajad olid miljonäridest krüptoettevõtjad Ivan Turõgin ja Sergei Potapenko, kellest kumbki toetas Kaljulaiu kampaaniat 10 000 euroga. Ärimees Oleg Harlamovi panus oli 11 000, Kaljulaiu enda panus oli 8080 eurot.

5000 eurot annetasid Kaljulaiu kampaaniale Jaan Pillesaar, Andres Liinsoo, Joakim Helenius, Neeme Tammis ja Arle Mölder.

3000 euroga toetas Kaljulaidi Kristjan Tolmats, 2500 euroga Toomas Paju, Marina Lipavski, Adrian Roy Willets ja Kristjan Mitt.

1000 euroga toetasid Kaljulaiu kampaaniat näiteks Indrek Kasela ja Peeter Rebane.

Raimond Kaljulaid oli riigikogu valimisteni Põhja-Tallinna linnaosa vanem ja kuulus 5. aprillini Keskerakonda. Protestist Keskerakonna esimehe Jüri Ratase eestvedamisel Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna ja Isamaaga loodava koalitsiooni vastu astus Kaljulaid Keskerakonnast välja ja otsustas Euroopa Parlamenti kandideerida üksikkandidaadina.