Eesti võib kliimapoliitikast üle miljardi euro teenida või seda eirates hoopis juurde maksta
*Valitsus peab lähinädalatel andma suuna, kas võtta ette enneolematud suurinvesteeringud või riskida trahvikvoodiga.
*Elektrirongiga Tartusse ja Narva, trammiga Tallinna kesklinnast välja – kui nüüd otsustada, maksavad projektid end ise kinni.
*Mängus on ka Rail Baltic. Kui ehitame selle valmis, teenib eelarve lisaraha. Kui mitte, saame tühjad taskud või maksame peale.
Kui värske majandusminister Taavi Aas paar nädalat tagasi lõpuks teatas, et puupüsti täis „porgandeid” käitav Elron saab lõpuks loa osta ports lisaronge, oli rõõm nii suur, et ei pööratud suuremat tähelepanu sellele, kust minister ühtäkki raha sai.Kaua oli uute rongide soetamisest rääkides ministrite ja ametnike tüüpiline vastus, et sooviks küll, kuid ülipingelises eelarves pole ruumi selle rahastamiseks. Rongide ost mõjutaks eelarve struktuurset tasakaalu vales suunas, seega ei leitud siiani võimalust.