Ajakirjandusse on saabunud koondamiste laine
Postimehe peatoimetaja Merit Kopli sõnul kaasnes koondamine struktuurimuudatuste ja väiksemate toimetuste liitmisega. “Uudistetoimetusest, majandustoimetusest ja Tallinna toimetusest sai kaks toimetust ja meelelahutustoimetus liideti Arteri toimetusega,” selgitas Kopli.
Äripäev vabaneb peadirektor Igor Rõtovi sõnul järgmiseks aastaks kümnest, halvemal juhul viieteistkümnest protsendist töökohtadest — põhjus reklaami vähenemine.
“Kui veel kevadkuudel oli kõik hästi, siis sügiskuudel, nagu siseturul üldse, me näeme sellist 20protsendilist käibelangust reklaamikäibe osas,” rääkis Rõtov.
Meediaanalüütik Toomas Leito kinnitab, et koondamisi on olnud ja tuleb ilmselt veel. Leito sõnul on reklaamikäive vähenenud 7 kuni 10 protsenti ja seda eeskätt paberväljaannete arvel. Netiversioonidel on reklaamiga märgatavalt parem seis, muidu võiks üldine käibelangus olla veelgi suurem.