SALAKUULAJA | Porto Franco ehitustandri keskel on end sisse seadnud erakordselt häid maitseid pakkuv restoran UDU (16) 16.10.2024, 11:13 Salakuulaja, Oma Maitse
SALAKUULAJA | Bistroo Morel: teenindus on laitmatu, maitsed on puhtad ja kvaliteedis ei tingita - üle pika aja 10 punkti 10st! (4) 19.09.2024, 11:12 Oma Maitse Salakuulaja
Kultuuripealinna maitsed: kust leiab Tartu parimad päevapraed, nunnud õhtusöögirestoranid ja maitsvaimad kokteilid? (23) 01.07.2024, 11:04 Mari Skuin
SALAKUULAJA | Noblessneri uus restoran UMA: ometi üks söögikoht, kus teenindusele suurt tähelepanu pööratakse (79) 10.06.2024, 11:16 Oma Maitse
SALAKUULAJA | Restoran Gobi autentsed maitsed ja sõbralik teenindus lennutavad su otseteed Gruusiasse (6) 07.05.2024, 11:14 Oma Maitse
SALAKUULAJA | Keilas asuv pagarikoda Kraft kogub kuulsust imeheade hapusaiade ja saiakestega (27) 04.04.2024, 11:21 Salakuulaja
SALAKUULAJA | Restoranis Roof saab nautida imetlusväärset teenindust, aga kuidas on lood lubatud tipptasemel maitseelamustega? 22.11.2023, 11:15 Oma Maitse
„Kui seda püütakse piirata, lähen kohemaid turri!“ Mihkel Raud avaldab, mida võiks eestlased ameeriklastelt õppida 28.09.2023, 07:00 Mihkel Raud
SALAKUULAJA | Kuidas serveerida vahvleid? Kohvik Vaffel rõõmustab maitsetega, mis viivad otseteed tagasi lapsepõlve 25.09.2023, 08:10 Oma Maitse
Muusikaterapeut selgitab: milline taustamuusika paneb kiiremini sööma, milline rikub restoranis maitseelamuse täielikult? (16) 16.09.2023, 07:04 Mari Skuin
SALAKUULAJA | Michelini tärniga pärjatud Soo pakub tipptasemel toiduelamust, aga serveerib ka ühe ebameeldiva üllatuse (14) 20.07.2023, 18:15
Myrakas empaatiast ja klienditeenindajatest: see elukutse on teinekord nii valus ja raske, et pead end tualetti sulgema ja hääletult karjuma 18.07.2023, 10:05 Üllar Priks
Laevarestorani administraator Leila: napsitanud klientidega on nii, et neil on kõik kas väga hästi või väga halvasti 14.11.2022, 12:55 Siiri Kirikal
Marko Pomerants: millal toimub kontakt? Korraldame ettekandjatele iga-aastased kriisiõppused (152) 25.08.2022, 00:02 Marko Pomerants
Koroonakriisi kõige valusam löök oli heade teenindajate lahkumine. Restoraniomanik: kedagi tööle võtta ei ole, peab leppima sellega, mis on (29) 05.01.2022, 10:49 Margit Arndt-Kalju, Toimetas: Mari Skuin
SUUR ÜLEVAADE | Restoranide tegelik olukord luubi all: mis tingimustel ja kui kaua suudetakse veel vastu pidada? (55) 30.12.2021, 12:15 Margit Arndt-Kalju
Pahane külastaja värsketest restoranikogemustest: maksta keskpärase toidu ja kohutava teeninduse eest hingehinda? Väga ei raatsi... (22) 10.06.2021, 11:18 Lugejakiri (artikli autor on toimetusele teada)
Restoranimaailm avamise ootel: mis jääb nii nagu enne ja mis külastaja jaoks igal juhul muutub? (1) 26.04.2021, 19:25
KOLM parimat klienditeenindajate poolt heaks kiidetud viisi, kuidas oma emotsioone kontrollida 16.04.2021, 15:00
KUULA | Teeninduskoolitaja: tihti osutub arvatav töötajate teeninduse probleem hoopis juhtimisveaks 15.07.2019, 19:10