Baltikumi turundusjuht Romas Ligeikise selgitas Ärilehele, et ollakse väga rõõmsad, et Eesti inimesed neid nii positiivselt vastu võtsid.

„Tellimuste suur hulk avamispäeval ületas kõik meie ootused. Tegelikult oli nõudlus nii suur, et pidime tellimuste hulga haldamiseks mitu korda oma veebilehe ajutiselt välja lülitama. [Kodulehe] liikluse kasv ületas kaugelt meie esialgseid prognoose,“ lisas Ligeikis.

Kahjuks põhjustas enneolematu nõudlus turundusjuhi sõnul mõnede klientide jaoks oodatust pikema ooteaja. Hoolimata nende jõupingutustest anda selgeid hoiatusi ja teavet võimalike viivituste kohta bännerite ja täiendavate sõnumitega nende kodulehel, olid paljud kliendid innukalt valmis esimest korda Domino’s Pizza’t kogema ja jätkasid oma tellimusi.

„Oleme tuvastanud, et mõned kasutajad suunati Leedu rakenduse allalaadimise lehele. Selle probleemi lahendamiseks lülitasime kohe välja rakenduse kasutamist soovitava hüpikakna. Meie tehniline meeskond tegeleb aktiivselt selle küsimuse uurimisega ja lahendamisega, et tagada kõigile meie klientidele tõrgeteta kasutuskogemus,“ kõneles Ligeikis.

Hoolimata eestikeelsest automaatvastusest ja eestikeelsetest töötajatest, kes kõnesid menetlevad, tekitas sissetulevate kõnede suur hulk mõnedele klientidele raskusi ühendust saada. „Töötame oma suhtluskanalite optimeerimise kallal, et paremini toime tulla suurenenud nõudlusega ja tagada, et meie kliendid saaksid meiega lihtsamalt ühendust. Me võtame ühendust iga kliendiga, kes vajab abi, ja ei jäta ühtegi klienti õnnetuks. Kui kellelgi on lisaküsimusi või - soove - võtke meiega lahkesti ühendust aadressil info@dominospizza.ee,“ lisas Ligeikis.

„Selgituseks - ühtegi tellimust tegelikult ei jäänud saamata. Pikenenud ooteaegade tõttu pidasid mõned kliendid oma tellimusi kadunuks. Tunnistame selle mõju kliendikogemusele ja võtame meetmeid, et tegeleda ja parandada meie tarneprotsesse, et vähendada viivitusi tulevikus. Me tahame teile kinnitada, et oleme pühendunud nende probleemide põhjal õppimisele ja vajalike kohanduste tegemisele, et parandada meie teenuseid. Me hindame teie tagasisidet ja võimalust parandada Domino’s Pizza kogemust meie klientidele Eestis,“ tõotas turundusjuht Ärilehele.