Delfi kirjutas oktoobris, kuidas neli kangelast Raul Piirisild, Raito Piirisild, Indrek Piirisild ja Margus Soidla sõitsid koos rongiga Võhandu raudteesillast kuni Koidula jaamani välja, et vabastada raudtee tormi tõttu kukkunud puudest pea igal kilomeetril sel 37-kilomeetrisel teekonnal.

"Olen vedurijuhina töötanud juba viis aastat ning see on kohe kindlasti üks kõige meeldejäävamaid ning liigutavamaid reise minu karjääri jooksul. Nii mina kui rongis reisijad oleme nendele meestele väga tänulikud," ütles rongi juhtinud Artur Lorents .

Mehed ise ei pidanudki olukorda eriliseks, vaid pidasid igati loogiliseks minna mootorsaagidega appi. Rongi asukoht tuvastati kodulehelt ning juba tõtati läbi metsa rongi vabastama.

Eesti Raudtee ja Elroni esindajad soovisid mehi tänada ning kinkisid meestele uued mootorsaed koos vajaliku lisavarustusega.

"Kindlasti väärib selline ennastsalgav teguviis esile tõstmist ning täna avanes meil hea võimalus nende meestega tutvuda ja näidata üles tänulikkust raudteelaste poolt," kommenteeris Eesti Raudtee turvajuht Marius Kupper.

Veriora kangelased said uued mootorsaed

27. oktoobril jäi tormi tõttu jäänud lõksu üks reisirong, kui Tallinn-Koidula marsruudil mõnisada meetrit peale Võhandu jõe silda lebas teel veduri kabiiniakna kõrgusel üks suur ja jäme kuusepuu.

"Sellele puule otsasõit oleks avaldanud rongile juba tõsisemat mõju," kirjeldas rongi juhtinud Artur Lorents kabiiniakna kõrgusele lebanud jämedat kuusepuud. Lorents teavitas olukorras liiklusjuhtimiskeskust ja palus saata abi - seda aga polnud kuskilt võtta.

Ta pöördus reisijate poole palvega helistada läbi kõik pereliikmed, tuttavad ja sõbrad, kellel võiks olla võimalus puu läbi saagida. Samamoodi üritas abi leida ta ka ise.

Mõne aja pärast märkas vedurijuht metsast lähenemas nelja taskulambituld. Veriorale koju sõitvad õde ja vend olid helistanud oma emale, kelle kaudu tulid lähedalasuvatest taludest appi neli meest, kes ei piirdunud ühe kuusega, vaid otsustasid puhtaks teha terve tee.