„Järgmisel aastal ehitatavad rattateed peaksid moodustama terviku olemasoleva teega Gonsiori tänaval ning hiljem tekib võimalus ühendada need ka Reidi teele rajatud rattatee mõlema otsaga. Samal ajal hakkame parandama rattaga liikumise võimalusi sadama ja Põhja-Tallinna suunas. Loodame, et kavandatavad projektid aitavad luua rattateevõrgustiku, mis parandab Kesklinnas rattaga liikumise võimalusi,“ ütles Kesklinna vanem Vladimir Svet.

Tallinna keskkonna- ja kommunaalameti tellimusel ootavad olulisemate projektidena uuel aastal Kesklinnas rajamist Filtri teed Kadrioruga ühendav ratta- ja kergliiklustee. Samuti projekteeritakse Kadrioru ja Majaka vaheline kergliikluskoridor. Rekonstrueerimisele lähevad Kunderi ja Poska tänav, kuhu tulevad eraldi jalgratta- ja kõnniteed.

Vastvalminud Reidi tee rattakoridori ootab ees areng kolmes suunas. 2020. aastal ehitatakse ratta- ja kõnnitee läbi sadama territooriumi, sidudes Reidi tee Kalarannaga. Teiseks alustatakse mööda Ahtri tänavat Põhja-Tallinna poole kulgeva rattatee projekteerimist. Kolmandaks on alustatud Jõe ja Pronksi tänava rekonstrueerimisprojekti koostamist, mille elluviimine peaks looma nendele tänavatele eraldiseisvad rattateed.

Jalakäija- ja ratturisõbralikumaks muutuvad ka Pikk tänav lõigus Olevimägi – Rannamäe tee ning juba ehitusel olev Koidu tänav Paldiski mnt ja Endla tn vahelises lõigus. Samuti ehitatakse Viljandi maantee kergliiklustee teine järk, mis seob tänavu rajatud tee Järve kergliiklusteega.