Rahvusvaheline lennujaamade katuseorganisatsioon Airports Council International (ACI) tunnustas Helsingi lennujaama lennujaamade teeninduskvaliteedi auhinnaga, hinnates selle 2020. aastal oma suurusklassi (15-25 miljonit reisijat) parimaks lennujaamaks Euroopas. Helsingi lennujaama tunnustati ka COVID-19 pandeemia ajal rakendatud hügieenimeetmete eest.

„Reisijate teenindamine ja esmaklassilise kliendikogemuse säilitamine on meie jaoks ka kriisiajal kõige olulisem. Oleme auhinna üle uhked, sest eelmine aasta oli meie jaoks mitmes mõttes väga raske. Auhinna eest tänan iga lennujaama töötajat. Nad on töötanud esiliinil, võimaldades inimestel COVID-19 kriisi ajal turvaliselt reisida," ütles Helsingi lennujaama direktor Ulla Lettijeff.

Soome lennujaamade operaator Finavia on alates 2020. aasta jaanuarist oma lennujaamades kommunikatsiooni ja terviseohutuse tõhustamiseks kasutusele võtnud uusi meetmeid, et reisijad saaksid end lennujaamas turvaliselt tunda. Näiteks on COVID-19 otsimiskoerad saavutanud terve maailma tähelepanu ning ka turvakontrollis kasutatavate pagasialuste UVC-desinfitseerimine on uudne lahendus.

„Ladusad protsessid, kvaliteetsed teenused ning ootusi ületav klienditeenindus on eesmärgid, mille nimel iga päev Helsingi lennujaamas töötame. On au selle töö eest tunnustust teenida ning olla hinnatud oma suurusklassi Euroopa parima lennujaamana. Olen eriti uhke meie hügieenimeetmetele osaks saanud tunnustuse üle, sest terviseohutus on olnud meie jaoks tähtsaim prioriteet," ütles Lettijeff.

Helsingi lennujaam läbib praegu põhjalikku uuenduskuuri, et edaspidi pakkuda reisijatele suuremat mugavust ja paremat kliendikogemust. Auhinnaga tunnustatakse Helsingi lennujaama pühendumust reisijate esmaklassilisele teenindamisele, auhinna andmise otsus põhineb reisijaküsitlustel.