Muuhulgas tuli juttu Eesti väärtustest ja erilistest nähtustest, mille abil välismaa turiste Eestisse meelitada. Toome välja mõned turismiarenduskeskuse turismiturunduse valdkonnajuhi Heili Klandorf-Järvsoo ettekandes toodud soovitused, mille abil Eestit oma sõpradele reklaamida — mõned neist on meie enda jaoks nii tavalised, et nende peale ise ei tulekski.

  • Viies aastaaeg — Eestil on nii palju pakkuda, et meile ei piisa kõige selle näitamiseks isegi neljast aastaajast, oli vaja veel viiendat juurde.
  • Pikad päikeseloojangud — me ei pruugi selle peale ise tullagi, kui palju on meil vedanud meie kliimavööndile omaste kaua kestvate päikeseloojangutega. Päike lihtsalt ei “kuku” merre, vaid protsess võtab palju aega ja pakub imelisi vaatepilte.
  • Loodus on linnadele lähedal, loodusesse saab kiiresti. Võrdluseks — et mõnest suurlinnast puutumata loodusesse jõuda, kulub tunde.
  • Meil on pikk rannikujoon ja kaunid saared.
  • Kõik Eestis on mõnusalt aeglane, välja arvatud wifi.
  • Sotsiaalne suhtlus toimub Facebooki ja Instagrami asemel saunas.
  • Ainulaadne köök — toit tuleb metsast ja aasa pealt. Põhjamaa köögil on palju pakkuda.

Need toodud punktid pole kaugeltki veel kõik, mis turiste Eestisse meelitama peaks, aga jutu alustamiseks sobivad need tõmbenumbrid väga hästi. Mis on sinu meelest kõige lahedam asi Eestis, millega turiste siia meelitama peaks? Kirjuta kommentaaridesse.