Los Angeles Times kirjutab, et inimeste koju tööle saatmine võimaldab Google'i kambal aastas kuni miljard USA dollarit aastas kokku hoida. Just nii, 820 miljonit eurot.

Kuidas ometi? Google'i katusfirma Alphabet säästis tänavuse aasta esimese veerandi jooksul 268 miljonit dollarit (221 mln eurot) tänu sellele, et pandeemia tõttu jäid ära tööandja kulul promoüritused, reisid ja meelelahutus. Täpsemalt kulus möödunud aasta esimese veerandi jooksul neile asjadele 268 miljonit dollarit rohkem.

Ka Alphabeti aastaaruandest saab teada, et 2020. aastal ehk pandeemia esimesel aastal vähenesid firma reklaami- ja turunduskulud 1,4 miljardi dollari (1,15 miljardit euro), reisi- ja meelelahutuskulud aga 371 miljoni dollari (306 mln euro) võrra.

Google'i palgalised ongi alates 2020. a märtsist suuresti kodust töötanud, kuigi juhtkond plaanib nad veel tänavu tagasi kontoritesse tuua. Seda veidi kaasajastatud viisil, nt inimesi hõredamalt töökohtadele paigutades.

LA Timesi lugu keskendub Google'ile, aga kahtlemata võib seda laiendada ka teistele suurtele firmadele, kus palju inimesi kontoris töötab. Nii et kodukontorid on head nii töötajale kui ka tööandjale.