"Me saame väga hästi aru, millest on kasutajad kõige rohkem huvitatud, kus nad on või mis kohad neid huvitavad," kommenteeris Reutersile majandustulemusi Twitteri finantsjuht Ned Segal.

Samas kahanes Twitteri kasutajate arv võrreldes esimese kvartaliga miljoni võrra 206 miljoni kasutajani. Ettevõtte sõnul on selle taga asjaolu, et esimeses kvartalis toimus Ameerika Ühendriikides rohkem poliitsündmuseid, mistõttu inimestel oli uudiste vastu tavapärasest suurem huvi.

Aastaga kasvasid Twitteri kvartalitulud koguni 74% võrra, 1.19 miljardi dollarini. Kuna tulud ületasid prognoose, otsustas Twitter suurendada ka kulusid. Esialgse plaani kohaselt pidid kulud tänavu kasvama 25%, kuid nüüd tehakse lisainvesteeringuid ning reaalne kulude kasv jääb 30% ringi.

Ühe võimaliku äririskina näeb Twitter Apple'i aina jõulisemat sekkumist sotsiaalmeediarakenduste reklaamimüüki. Aprillis muutis Apple inimeste harjumuste jälgimise sotsiaalmeediahiidudele märkimisväärselt keerulisemaks.