Nimelt kirjutas toidukoha omanik sotsiaalmeediasse järgmise sõnumi:

„Ma olen aus. Ma panin veel hiljuti palju ankot (punase oa pasta) enda taiyakide sisse, kuid kuna ma ei saanud sellest mingit kasu, siis olen sunnitud selle mahtu vähendama, sest minu koht on minemas pankrotti. Palun andke mulle andeks. Poe omanik."

Taiyaki on jaapanlaste seas populaarne kalakujuline kook, tänavatoit. Selle sees võivad olla igasugu erinevad täidised, kuid anko on neist populaarseim. Kohakese omanik on Junya Hashimoto. Pärast pandeemiast tingitud piirangute kehtestamist kukkus tema ettevõtte käive 70 protsenti. Eriti sai ta äri pihta suvekuudel, sest taiyakit nauditakse eriliti talvel.

Hashimoto tõstis taiyaki hinda, aga tundis end seejuures halvasti ning hakkas kasutama rohkem ankot. Ta pani seda varasemaga võrreldes lausa topelt koguses. Peagi mõistis ta, et kasu ta sellest ei saa, pigem oli koht minemas pankroti suunas. Ta vähendas uuesti kogust ja kirjutas vabandava kirja.

Inimestele meeldis mehe ausus, nad jagasid postitust ja läksid talle appi. Ukse taga on nüüd lausa järjekorrad. Et oma tänu välja näidata, pakub Hashimoto lisateenuseid nagu sünnipäeva- ja tänusõnumite kirjutamine. Lisaks sellele on mees söögikohta riputanud ka postreid, sõnumeid ja reklaame, et klientidel oodates igav ei hakkaks. Taiyaki on nimelt toit, mida valmistatakse kohapeal.