„Auto ettetellimise teenuse avamiseks Tallinnas ja selle lähiümbruses saime tõuke CityBee kasutajate enda huvist. Esimene kuu teenuse katsetamist andis kindluse, et huvi ettetellimise vastu on olemas ja teenus on kasutajate seas soojalt vastu võetud,“ ütles CityBee Eesti juht Egert Kivisaar ning põhjendas klientide poolehoidu senise stabiilse tellimuste vooga.

Võrreldes orgaaniliste CityBee rakendusest alanud sõitudega on keskmine ettetellimusega alustatud sõitude vahemaa enam kui kümnekordne.
Pikem vahemaa ei tule Kivisaarele üllatusena. „Üldjuhul kasutatakse autot selle ettetellimisel kogu päeva, mistõttu on pikem ka läbitav vahemaa. Teenus on populaarne eelkõige pikemate nädalavahetuse sõitudel, mil eelistatakse kindlat autobrändi, või kui alustatakse sõitu sealt, kuhu CityBee autosid parkida ei anna. Samas kasutatakse auto ettetellimise teenust ka lühematel puhkudel, nagu mugavalt kindlal ajal lennu- või rongijaama jõudmiseks,“ selgitas Kivisaar.

„CityBee saab tellida ka sinna, mis ei ole traditsiooniliselt CityBee parkimistsoon, kuid jääb veebilehel näidatud piirkonda. Näiteks, kui elada Viimsis Rohuneemes, kus tavapäraselt ei saa sõitu alustada või lõpetada, siis sõidukit sinna ette tellida on siiski võimalik,“ lisas Kivisaar.