„Kujutage ette, et teil on lemmikloom, kelle eest olete valmis elu andma. Te olete kodus, on puhkepäev, hakkab hämarduma. Järsku märkate, et teie lemmikuga on midagi pahasti ja ilmselgelt ei tunne ta ennast hästi. Loomakliinikud on nii hilisel ajal juba suletud ja telefoni teel aega kinni panna ei saa. Te kirjutate loomakliinikutele kirju lootusega doktori vastuvõtule registreeruda ja ootate ... Ja oodata tuleb teil kaua, sest ka loomakliinikute administraatorid on inimesed ja vajavad puhkust. Kokkuvõttes venib kõik esmaspäevani. Aga mis siis saab, kui aega ei ole ...”

Tuttav tunne igale loomaomanikule. Tänu online-broneerimissüsteemile muutub ajakriitiline arstiaja saamine lihtsamaks.

Süsteem näitab ka, kui keegi on oma aja tühistanud ja vabanenud on loodetust varasem võimalus lemmikuga tohtri juurde pääseda.

Veebilahendus arvestab klientide vajadusi

Miki loomakliiniku töötajad usuvad, et veebilahendus, mis pole standardne tarkvara, vaid on tellitud spetsiaalselt oma klientide vajadusi arvestades, muudab lemmikuga arsti juurde jõudmise kiiremaks ja digiajastu vääriliseks. On ju veidi rumal tõdeda, et inimeste arstile, ilukliinikusse või kasvõi juuksuri ning kosmeetiku juurde saab aegu veebis broneerida, aga loomaarsti juurde, kuhu pääsemine on mõnikord tõesti elu ja surma küsimus, ei saa.

Tõsi küll, meili saab saata iga kell, kasvõi öösel, ent vastust sellele tuleb tihtipeale oodata kuni uue tööpäeva alguseni. Haige looma kõrval on aga ootaja aeg väga pikk.

Muidugi pole ka online-broneerimine imerohi – kui arstiaegu parajasti pole, tuleb haige loom viia loomade kiirabisse.

Kliendisuhtlus on kliinikule väga oluline

Kadunud pole ka võimalus kliinikusse helistada. On kliente, kelle jaoks see on online-broneerimisest mugavam. Kui kliiniku algusaegadel puututi kokku suhtumisega, et teenindus pole päris see, siis nüüd on õnn Mikile naeratanud ja kinkinud administraatori ametikohale suurepärase inimese. Õnne naeratuse paistel koliti peatselt ka suurematesse ruumidesse, laieneti ja suurendati koosseisu. Lahket suhtumist ja suhtlemist jätkub nii neljajalgsetele lemmikutele kui ka nende inimestele.

Online-broneerimine on laienemise ja üha kliendikesksema suhtlemise teekonna loomulik jätk. Viimase kahe kuu jooksul on kliendid selle broneerimisviisi ka hästi omaks võtnud. Paljud ütlevad tänulikult, et „uus süsteem on väga mugav”, „... lõpuks ometi ... ” ja „21. sajand siiski!”

Lähem info ja broneerimine: www.miki.ee

Seitse aastat tööd loomade heaks

Miki OÜ on teenusteturul olnud alates 2015. aastast. Loomakliinik Miki tegeleb koduloomade raviga ning vastavalt oma tegevuse iseloomule pakume loomatoitu ja mitmesuguseid preparaate, mida arst võib teie lemmikloomale mingi haiguse tagajärjel soovitada.

Asume Tallinnas Kadrioru pargi lähedal aadressil J. Kunderi 37, Loomakliinik Miki.

Oleme teie jaoks avatud iga päev: E–R 9–18, L 9–15, P 10–15.

Jaga
Kommentaarid