„Ekspress Meedia ärimudel on muutunud ja uus nimi peegeldab seda paremini,“ kommenteeris ettevõtte juhatuse esimees Argo Virkebau. „Delfi on Eesti meediaturu tugevaim ja tuntuim bränd, mida kinnitas Kantari juunikuus tehtud uuring. Ettevõtte digitulud on kasvanud suuremaks kui printtoodete tulud. Ka tööandja kuvandina kirjeldab Delfi kaubamärk täpsemalt, milliste oskuste ja väärtustega talente me täna vajame – digikompetents on möödapääsmatu ja ainult traditsioonilistest ajakirjanikuoskustest enam ei piisa.“

Virkebau toonitab, et trükitooted jäävad endiselt oluliseks osaks Delfi Meedia tooteportfellist. „Mingeid muutusi selles osas plaanis ei ole. Kõik pabertellijad võivad rahuliku südamega kindlad olla, et nende lemmikbrändid jätkavad ilmumist.“

Nimemuutus tähendab, et Delfi Meedia AS jätkab AS Ekspress Meedia registrikoodiga 10586863 ning kõik AS Ekspress Meedia lepingutest tulenevad õigused ja kohustused jäävad Delfi Meedia AS-ile. Koostööpartneritele ei kaasne nimemuutusega lisakohustusi ning kehtivates lepingutes ei ole vajadust muudatusi teha.

Delfi Meedia AS ühendab endas internetiportaali Delfi koos erinevate alamportaalidega nagu Ärileht, Delfi Sport, Naistekas, Forte, samuti ajalehti Eesti Ekspress, Eesti Päevaleht ja Maaleht, seitset ajakirja ning nende kõikide veebikeskkondi. Lisaks tegutsevad Delfi Meedia AS koosseisus piletimüügikeskkond Piletitasku ja üritusi korraldav Delfi Elamus.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena