ERR täidab programmi ka kohalike omavalitsuste rahalisel toel. Reklaamiekspert: üks koostööprojekt on õpikunäide kohaturundusest
(25)Kes veel ei teadnud, siis „Terevisiooni“ saab endale külla kutsuda ja seda mõne tuhande euro eest – näiteks novembrikuu lõpus Pärnu kontserdimajast korraldatud otse-eeter maksti kinni Pärnu linna ja Eesti Kontserdi taskust, hinnalipikul numbrina 8500 eurot. Kõnealune saade on aga auditooriumi ja asjatundjate hinnangul tekitanud mõningaid küsimärke.
„Kohaturundus by the book.“
30. novembril eestimaalaste hommikukohvilonksudele fooni loonud „Terevisioon“ sai Tiina Hiobi – Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektori – suust just säärase hinnangu osaliseks. Tema sõnutsi leiab saatest sisuturunduse elemente: esile on toodud Pärnu kohvikuid, ettevõtteid, sündmusi ja ka kohapealseid elutingimusi.
„Seega – sisuturundus,“ andis ta Delfi palvel saatele pilgu peale heitnuna hinnanguks. „Pärnu linna ja Eesti kontserdi poolt on tehtud tore strateegilise kommunikatsiooni projekt.“
Kuidas suhtutakse hinnangusse ERR-is?
Sealne eetikanõunik toimetuse sõltumatusele ohtu ei näe, ent soovitab juhatusel makstud sisu tähistamise kontekstis muudatuste üle vaagida.