Veebilehtede vestlusakna ehk chat-lahendust pakkuv Askly on pealtnäha üks paljudest omataolistest, ent idufirmat eest vedava Sandra Roosna sõnul pole see sugugi nii. „Askly teeb professionaalsed klienditoe tööriistad lihtsasti kättesaadavaks väikestele ja keskmistele ettevõtetele,“ tõdeb nüüdseks kaks aastat valdkonnas tegutsenud ettevõtja. Kõrvalt näinuna märgib Roosna, et e-kaubanduses laialt kasutatud juturobot on tihti miski, mis kliente vihastab ja negatiivset hoiakut tekitab.

Dogmasid murdma minnes on Askly otsustanud luua tugeva alternatiivi, mis vähendab e-kirja või telefoni teel suhtlemist ja võimaldab aidata kliente otse ostukeskkonnas. Ettevõtte kasutajamugavust kinnitab ainuüksi tõsiasi, et idufirma pakutu on võitnud sadade firmade ja klientide südame. Nõnda kohtab Askly vestluslahendust selliste poodide nagu iDeal, OnOff, ON24, Hortes või Bauhof veebilehtedel.