Selle aasta europarlamendi valimistel kulutasid Isamaa kandidaadid oma isiklike valimiskampaaniate peale kokku natuke üle 250 000 euro. Kui näiteks erakonna esimehe Urmas Reinsalu kampaania läks maksma 50 000 eurot ning Isamaa parima tulemuse teinud Jüri Ratase oma ligi 40 000 eurot, siis Riho Terras kulutas rohkem kui nemad kaks kokku.
Kõige rohkem kulutas Terras välireklaamidele, nende peale pani ta kokku umbes 115 000 eurot. Suuremaid kulutusi tegi ta ka interneti- ja raadioreklaami peale. Lisaks eelpool nimetatutele läks natuke raha ka trükiste, avalike ürituste ning ajakirjandusreklaami peale.
Oma 160 000 eurosest kampaaniast tasus Terras oma isiklikest vahenditest natuke üle 20 000 euro ning ülejäänu tuli annetustest. Kõige suurema annetuse tegi Terrasele suurärimees Parvel Pruunsild, kes annetas 30 000 eurot. 25 000 eurot annetasid ärimehed Kuldar Väärsi ja Margus Linnamäe. Alari Aho annetas umbes 15 000 eurot ning Ahti Aho ja Priit Jaagant mõlemad 10 000 eurot.
Terras ütles Delfile, et nii kalli kampaania tegemise eesmärk oli valituks osutumine. „Ma panin kampaania alla raha, osa sellest olid ühisplakatid, osa olid mitte ühisplakatid nii, et osalesin kampaanias nii nagu kõik Isamaa liikmed.“
Terrase hinnangul annetati tema kampaaniale nii palju raha, kuna ta valmistas seda aasta aega ette. „Ma kandideerisin, käisin nende juures, kes võiksid toetada, nad toetasid, ma kasutasin selle raha ära ja osutusin valituks. Rohkem ei oska ma midagi siin lisada.“