Lugeja kirjeldas, kuidas SEB pank, kust ta maksekaardi tellis, talle üllatuse valmistas. Kaardiga ümbrik oli kilekotis ja kotis oli veel kolm samasugust, kuid teistele inimestele adresseeritud ümbrikut.

„Kuna minu oma oli peal, siis ilmselt saadeti kõik kolm mulle kogemata. Ümbrikud on märjad ja kortsus, ilmselt seetõttu pandigi need kilekotti,“ soovitas ta. Ta jagas ühes Facebooki grupis teiste inimeste nimesid ja perekonnanimesid ning otsis saajaid.

Leedu Delfi võttis pangaga ühendust. SEB pressisekretär Eva Dauguvetytė-Daskevičienė kinnitas, et tegemist oli veaga. „SEB pank pakendab iga kaardi eraldi ümbrikusse. Kasutame kohaletoimetamise eest vastutavate kullerite teenuseid.“

„Vabandame kliendi ees tehtud vea pärast ja palume tal teiste inimeste kaartide tagastamiseks pangaga ühendust võtta,“ ütles ta.

Nagu Dauguvetytė-Daskevičienė ütles, pole kaardiomanikel millegi pärast muretseda. „Maksekaarte on turvaline posti teel vastu võtta, kuna need ei ole aktiveeritud ning vaid e-pangas näeb klient PIN-koodi. Kui klient saab kaardi, peab ta selle aktiveerima,“ lisas ta.

Leedu ja Eesti SEB Panga emafirma on Rootsis asuv Skandinaviska Enskilda Banken (SEB).