„Liikumisvaegusega inimesed peavad muidugi saama rehabilitatsioonikeskusele autoga ligi. Konkreetselt Endla tänavas saab teha tänavaga paralleelsed parkimiskohad. Ruumi on kui palju ning vajadust samuti,“ kinnitas abilinnapea Pere.

„Kõnniteed peavad olema jalakäijatele, mitte autodele ega ka mitte jalgratastele. Selle muudatuse saaks paari nädala või kuuga tehtud. Endlas oli Pätsu ajal ilus tihe tänavavõrgustik, mille sovetid hävitasid okupatsiooni ajal. Pole ühtegi põhjust jätta Moskva laiustele mõeldud üledimensioneeritud ja alakasutatud magistraali kesklinna. Eriti, kui linna eesmärk on ummikuid ehk autode hulka linnas vähendada, suurendades ühissõidukite kasutajate ning rattaga liiklejate arvu,“ kommenteeris Pere.

„Selles asukohas ei ole täiuslikku lahendust, mis tagaks jalakäijate turvalisuse ja võimaldaks rohkem kui ühel invaliidi parkimisloaga sõidukil kõnniteel lühiajaliselt parkida/peatuda,“ selgitas Tallinna transpordiameti liiklusosakonna juhataja Andres Urm eile laiemalt lahendusele mõtlemata.