“Meie tugevusteks on ja jäävad ka edaspidi uudised, sport, meelelahutus ning tundlik lähenemine ühiskondlikult olulistele teemadele. Usun, et selline tõsisemate ja kergemate teemade segu pakub lugejatele huvi ka edaspidi. Lehe sisus suuremaid muudatusi ei tule,“ märkis ettevõtte juhatuse esimees Kristjan Mauer.

Ettevõtte ärinimi on endiselt AS SL Õhtuleht. Õhtuleht asutati 1944 aastal, ajalehtede Sõnumileht ja Õhtuleht ühinemisel kandis nime SL Õhtuleht (2000- 2008).

Ajalehe omanikud on võrdsetes osades meediakontsernid Ekspress Grupp ja Eesti Meedia. SL Õhtulehe 2008. aasta augusti tiraaž oli Eesti Ajalehtede Liidu andmetel 59 600 eksemplari. EMORi andmetel oli ajalehel 2008. aasta II kvartalis 227 000 lugejat.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena