Delfi.TV uudiseid toodab Delfi videouudiste meeskond. Ka Delfi.TV lehe kujundus on televiisorlik — leht on ühe ekraani kõrgune, musta taustaga ning videoid mängitakse ühes statsionaarses aknas.
Delfi.TV videomeeskonna juhi Ester Vaitmaa sõnul koondab Delfi.TV enda alla nii mõnusamad muusikasündmused kui ka esinduslikumad catwalk´id. Delfi tõsisemat poolt esindab aga Delfi videoarvamus ning tehnika rubriigis olevad teadus- ja autouudised.
Delfi.TV disaini eeskujud on kvaliteetajalehtede New York Timesi, CNN ja Reutersi veebikeskkondade videoleheküljed.
Delfi videomeeskond on töötanud ühe aasta, tootes videolõike viiele portaalile: Delfi.ee, Rus.delfi.ee, Publik.ee, Forte.ee ning Weekend.ee). Delfi videomeeskond teeb koostööd ka teiste Ekspress Grupi väljaannetega, tootes videosisu nii Eesti Ekspressi veebiväljaandele kui ka Eesti Päevalehe muusikaportaalile melu.ee.
AS Delfi haldab 13 internetiportaali: kuus portaali Eestis (www.delfi.ee, rus.delfi.ee, publik.ee, forte.ee, noorteportaal Kuut.ee ja Weekend.ee), kolm portaali Lätis (delfi.lv,rus.delfi.lv ja mango.lv) ja Leedus (delfi.lt, ru.delfi.lt,klubas.lt ) ning uudisportaal Ukrainas (www.delfi.ua). Päevas külastab Delfi internetilehekülgi ligi 900 000 inimest. Kokku on Delfil ca 2,5 miljonit kasutajat. Eestis külastab Delfit TNS Emori Gallup e-Ratings viimase uuringu andmeil igapäevaselt 212 000 inimest. Kokku on Delfil Eestis ligi 600 000 kasutajat.