Lugeja: Hinnad erinevad letil ja kassas ka Selveris
Lugu siis selline, et oli ilus suveilm ja me hakkasime parasjagu grillima. Poes oli vaja käia toidu järel. Ostsime liha ja võtsime ka Pringles' krõpse, mis parasjagu olid hea allahindlusega: 24.90. Kui kassasse jõudsime, näitas see seal hinda 34.90. Ma kohe ütlesin, et see on vale hind, letil näitas allahindlust. Tema seepeale, et see on partnerkaardiga. Mina ütlesin talle, et ei ole ja tõestamiseks jooksin leti juurde ja vaatasin hinna üle. Tulin tagasi leti juurde ja ütlesin, et ei ole partnerkaardi soodustus. Tema tõusis seepeale letist püsti ja kadus sinna lettide taha. Ta oli ära umbes viis minutit, järjekord mu seljataga kasvas ja ma tundsin piinlikkust. Lõpuks, kui teda tagasi nägin tulemas, mõtlesin, et no nüüd saab asja korda, aga ta tuli sinna ja vastas mulle : "See oli allahindlusega, aga ma ei viitsi seda hinda enam maha sealt võtta, kui tahad neid, võtad selle hinnaga või jäta leti kõrvale." Ma olin hämmingus ja mul oli vaja teha kiire otsus, sest rahvas mu seljataga oli närviline, ma muidugi võtsin need krõpsud kallimma hinnaga.
Asi polnud rahas, asi oli põhimõttes, sest need Selveri töötajad on mulle alati nii teinud ja varasematel kordadel ma välja ei teinud, aga just nüüd viskas mul siibri ette ja hakkasin vastu, aga ikka jäid nad oma ülbusega peale. Juhtum toimus Tallinnas Kakumäe Selveris, juunikuus. Ma sügavalt loodan, et sellele tehakse kord lõpp.