Eesti Loto: arusaamatuse põhjustas rebitud piletiserv
Eesti Loto viis lõpule ekspertiisi lotopiletile, millega tekkis arusaamatus Kuressaare Maximas. Analüüs tuvastas, et pileti serv oli rebitud ja rebimisega oli kahjustada saanud üks turvaelementidest. Seetõttu ei õnnestunud terminalis piletit automaatselt tuvastada ning terminal andis pileti kontrollimisel teate - "tundmatu pilet".
Eesti Loto tuletab veelkord lotomüüjatele meelde, et pileti kontrollimisel terminaliteade "tundmatu pilet" ei tähenda automaatselt mittevõitnud piletit ning kõiki sellise terminaliteatega pileteid tuleb kontrollida käsitsi ehk lotomüüja peab sisestama lototerminali vastava pileti numbri ja turvakoodi ning seejärel annab terminal korrektse vastuse, kas on tegemist võitnud või mittevõitnud lotopiletiga.
Kui tekib kahtlusi, saavad lotomängijad oma piletiga alati pöörduda Eesti Lotosse täiendava kontrolli sooritamiseks. Lisaks soovitame lotomängijatel alati küsida lotomüüjalt pärast pileti kontrollimist ka mittevõitmise kohta vastav kviitung, mille väljastab lototerminal ning millega samuti saab pöörduda Eesti Lotosse kontrolli sooritamiseks.
Eesti Loto maksis 2011. aasta jooksul riigile hasartmängumaksuna spordi, kultuuri, teaduse, hariduse, meditsiini ja muude valdkondade toetuseks üle 6,4 miljoni euro ehk üle 101,2 miljoni Eesti krooni.
Võitudena lotomängijatele maksis Eesti Loto 2011. aasta jooksul üle 17,2 miljoni euro ehk ligi 270 miljoni krooni.