Päästemeeskond leidis kopteri 10 kilomeetri kaugusel Toržoki lennuväljast läänes kell 8.45 Moskva aja järgi. Üks piloot suri pärast õnnetust kohe, teine veidi hiljem haiglas. Kopteri pardal laskemoona ei olnud, teatas kaitseministeeriumi esindaja RIA Novostile.
Venemaa kaitseministeerium teatas, et ei peata lende helikopteritega Ka-52. Moodustatud on uurimisgrupp õnnetuse põhjuste väljaselgitamiseks. Kopteri mustad kastid antakse üle spetsialistidele.
Tegemist on esimese õnnetusega mitmeotstarbelise ründekopteriga Ka-52, kuid varem on õnnetusi juhtunud üheistmelise Ka-50-ga, millest kaheistmeline Ka-52 on edasi arendatud.
Ka-50 kukkus alla 1998. aasta juunis demonstratsioonesinemisel ning selle tulemusena hukkus Toržoki baasi komandör. Ametliku raporti järgi puutusid kopteri ühel teljel asuvad rootorilabad manööverdamise käigus kokku.
Ka-50 ja Ka-52 on unikaalsed kopterid, sest neil on katapultistmed. Enne katapulteerumist paskavad lõhkelaengud kopteri rootorilabad küljest.
Ka-52 on relvastatud 30-millimeetrise kahuriga, laseriga juhitavate rakettidega Vihr, rakettide ja pommidega. Kopteril on kaks radarit, üks maapealsete ja teine õhus asuvate sihtmärkide jaoks ning soojustundlik öönägemissüsteem.
Ka-52 arendamine algas Venemaal 1994. aastal, kuid seeriatootmine algas alles 2008. aastal