"Tallinna ühistransport on näide ebaefektiivsest Nõukogude aja igandist. Teistes Eesti linnades tellitakse näiteks busside liiniveo teenust avalike konkurssidega. Toimuvad konkurssid bussipargi opereerimiseks. Ainult Tallinnas on säilinud monopol. Teatavasti paneb just vaba konkurents hinna ja kvaliteedi suhte paika. Keskerakonna poolt juhitud Tallinn tahab aga liikuda vastupidises suunas, mis mõjutab negatiivses suunas ühistranspordi kvaliteeti ja võib sellega kaasa tuua ühistranspordi väljasuremise," ütles Jürgenson.

"Kui tasuta sõit ei tule ühistranspordi kvaliteedi arvelt, siis võime suure tõenäosusega oletada, et bussi-, trolli- ja trammiliinide graafikud hõrenevad märgatavalt. Tänane Tallinn ei ole finantsiliselt ega struktuurselt valmis pakkuma tasuta nii mastaapset teenust, nagu seda on ühistransport, mille kulu on üle 50 miljoni euro aastas. Tasuta lõunaid teatavasti pole olemas," lisas linnavolinik.

"Sisuliselt teeb Savisaar 259 000 euro eest endale reklaamikampaaniat, millega ta saab enne kohalikke omavalitsuse valimisi välja tulla sõnumiga kui tasuta ühistranspordi toojast. Kahju, et linn ei märka neid probleeme, kuhu tõsiselt tuleks raha suunata, nagu lagunevad teed ja tänavad. Selle asemel on Savisaar läinud ühistranspordi väljasuretamise teed," lausus Toivo Jürgenson.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena