"Sõjas tsviliseeritud inimese ja metslase vahel toeta tsiviliseeritud inimest. Toeta Iisraeli. Nurja püha sõda," kuulutab reklaamplakat, mis organisatsiooni Ameerika vabaduskaitse algatus (AFDI) raha eest metroojaamadesse üles riputatakse, vahendab BNS.

AFDI-i juht Pamela Geller ütles CNN-ile, et algatas reklaamikampaania, sest saab seda endale lubada.

Geller on aktiivne konservatiiv, kes annab välja blogi Atlas Shrugs ja juhib rühmitust "Peatage Ameerika islamiseerimine".

Sõna "metslane" kasutamist moslemite kohta õigustab tema sõnul asjaolu, et islamistide püha sõda on suunatud süütute inimeste vastu. "Minu arvates on sõda süütute tsiviilisikute vastu metsikus."

Geller väidab, et reklaamid ei ole usuvastased ning sõna "islam" ega "moslemid" neis ei kasutata.

AFDI juht on vastuolusid põhjustanud ka varem. Muu hulgas on ta eitanud Bosnia sõja aegset Srebrenica veresauna ja öelnud pärast Anders Behring Breiviki mullust veresauna Utøyal, et Norra Tööpartei noortelaager oli antisemiitide ajupesulaager.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena