Lisaks on kiirabiautojuhid nõus Tallinna kiirabi juhi Raul Adlasega, olles samuti arvamusel, et ühele kiirabipidajale võiks olla lubatud enam kui kaks piirkonda.

Transpordi ametiühingu juhatuse esimehe Peep Petersoni sõnul on kiirabireformi juures oluline ka kiirabitehnikute koolituse paranemine ja rahastamise küsimus.

„Rahastamine peab muutuma stabiilsemaks ja vähem hajuvaks,” sõnas Peterson viidates sellele, et täna kipuvad mõned kiirabipidajad eirama terviseameti kulumudelit ning kasutama konkreetseks sihtotstarbeks eraldatud raha meelevaldselt muude kulude katmiseks.

Kiirabiautojuhid organiseerusid transpordi ametiühingu ridadesse 2007. aastal, täna kuulub ühingusse pisut üle poole kõigist Eesti kiirabijuhtidest.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena