"Kolm brigaadi on kogu aeg väljas ja kohati proovitakse lisa anda, aga selge on see, et kõiki n-ö ühe asfaldikihi auke ei hakatagi praegu parandama," rääkis ta Vikerraadiole.

Valdmann ütles, et talvine parandustöö on kordi kallim kui suvine, kuid suvel ei piirduta enam lapi panemisega, vaid freesitakse ja täidetakse uue asfaldiga juba suuremad alad, kirjutab ERR Uudised.

Tänavuse talve eriti silmnähtavat teede lagunemist võib Valdmanni hinnangul seletada pehme talvega, kus üha vahelduvad pluss- ja miinuskraadid teevad oma töö.

Ta tõi näite, et kaks talve tagasi oli jällegi teekatet soosiv talv, kui 92 päeval oli temperatuur püsivalt miinuses.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena