"Lisasime musta nimekirja vautšerimüüja Hotdeal OÜ, kuna viimastel nädalatel on meile laekunud väga palju kaebusi, kus tarbijad ei ole saanud kaupa või pole tagastatud kauba eest raha tagasi saanud," põhjendas amet oma Facbooki lehel.

Tarbijakaitse ameti teatel ei lahenda ettevõtja kaebusi ega ole viimastel nädalatel vastanud ühelegi tarbijakaitseameti kirjale.

"Ilmselt on tegu kiirustades tehtud otsusega, mis eksitab Zizu.ee kliente ja koostööpartnereid," ütles Zizu.ee tegevjuht Mihhail Solovjov.
"Tuleb tunnistada, et see otsus tuli üllatusena."

Solovjovi sõnul esitas tarbijakaitseamet jaanuari lõpus kolm päringut detsembri probleemide kohta, mis olid seotud kauba kohaletoimetamisega.

"Detsembris töötlesime umbes 12 000 ühikut kaupa, seega võttis nende kolme kliendiga seotud pöördumiste uurimine aega. Nagu selgus, siis tarbijakaitseameti päringud puudutasid klientide pöördumisi, mis olid juba ammu lahendatud ning kliendid olid kas raha või tellitud kauba juba kätte saanud. Kahjuks ei teatanud kliendid tarbijakaitseametile, et probleemid on lahendatud," selgitas Solovjov.

Vastavalt asjaajamistavale peab mis tahes ametlikule päringule vastama 15 päeva jooksul. Solovjov lisas, et ametlikult võis ettevõte vastata hiljemalt 15. veebruaril ehk täna, kuid vastamise tähtajaga on amet eksinud.

Solovjov rõhutas, et asjassepuutuvate klientide mured olid lahendatud enne tarbijakaitseameti päringuid.

"Mingil põhjusel eirati asjaajamistava ja seejärel kanti portaal musta nimekirja. Me ei saanud mingit hoiatust ei e-kirja ega telefonikõnena," selgitas Zizu.ee tegevjuht. "See on imekspandav, kuna teeme tarbijakaitseametiga aktiivselt koostööd ning ma alati vastan täpsustavatele küsimustele ka telefoni teel."

Solovjov pidas vajalikuks märkida, et mustas nimekirjas olemine ei piira ettevõtte tööd kuidagi. "Kinnitan kõikidele klientidele ja koostööpartneritele, et jätkame oma tööd, avaldame uusi pakkumisi ja viime läbi reklaamikampaaniad. Täidame kõiki oma kohustusi praegu ja edaspidi," kinnitas ta.

Samuti vabandas ta klientide ja koostööpartnerite ees, keda tarbijakaitseameti avaldus asjatult eksitas. "Loodan, et üsna pea saame teate selle kohta, et Zizu.ee on mustast nimekirjast eemaldatud," lausus ettevõtte tegevjuht.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena