Üks lugeja märkas mittetöötavaid validaatoreid hommikul enne kella üheksat bussis nr 40. Teine kohtas sama probleemi kell 12.15 bussis nr 16 ja kolmas kella kolme ajal bussis nr 18.

Kõik need lugejad arutlesid Delfile probleemist teada andes, et ehk oli viga lihtsalt konkreetses bussis, kuid nõnda mitu teadet tekitab paratamatult küsimuse, kas maas on suisa kogu süsteem.

Ühendatud Piletite tegevjuht Kristjan Konks ütles Delfile, et mingit erakorralist või kogu süsteemi hõlmavat riket ei ole. "Tervikuna kõik toimib," kinnitas ta. Konksu sõnul on ka nendeni jõudnud täna probleemide kohta mitu teadet. "Reageerime ja teeme päeva jooksul korda," lubas Konks.

Probleemi märganuid on niisiis rohkem, sest Delfile murest teada andnud inimesed ettevõtte poole ei pöördunud. "Kuna sellist asja juhtub kord-paar nädalas," põhjendas üks lugeja. "See ei olnud esimene kord ja reeglina on see peagi (nt mõne minuti möödudes) taastunud," selgitas teine.

Konks rääkis, et on kolm võimalust, miks validaator ei tööta. "Kas bussijuht on jätnud süsteemi sisse logimata või on tehniline rike: kas riistvara või tarkvara," täpsustas ta.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena