Reformierakonna nõuanne kandidaatidele: kondoome ära vanuritele ja lastele jaga
"Kõik reklaamkingid kui valimiskampaania tegemise vahendid ei ole jagamiseks lahtisaamise eesmärgil. See on võimalus valijaga suhtlus meeldejäävalt ja positiivselt lõpetada (või alustada), valijat meeldivalt üllatada," kirjeldab käsiraamat nänni eesmärki. Käsiraamat annab ka üsna üksikasjalikke juhendeid, mida kinkida.
ÕHUPALL
Kellele õhupalle jagada?
Igas eas potentsiaalsed valijad. Kõige rohkem meeldivad need lastele ja noortele, kuid ka täiskasvanud (emad-isad, vanaemad-vanaisad) võivad oma lastele õhupalli paluda.
Õhupalli eesmärk on üritusel kollase fooni tekitamine ja meie logo tugev näitamine. Õhupallidega ringi liikuvad inimesed on erakonnale suurepärane reklaam. Lastele sobib õhupalle jagada niisama, eriti vahva on, kui seda teeb maskott Orav.
HELKUR
Kellele helkureid jagada?
Igas eas jalakäijad, eriti maainimesed, lapsed, lapsevanemad ja pensionärid.
Helkuri eesmärk on inimeses tekitada tunne, et Reformierakond hoolib temast. Alati räägi inimesega kontakti astudes ka oma valimislubadusest. Helkurit valijale ulatades soovi järgmist:
Reformierakond armastab Eestimaad! Turvalist koduteed!
* Helkurid on testitud Tartu Ülikooli Füüsika Instituudis ja vastavad kõikidele nõuetele.
PARKIMISKELL
Kellele parkimiskelli jagada?
Igas eas autojuhid, nii meesterahvad kui ka naisterahvad. Kindlasti mitte lapsed.
Parkimiskella kinkimise eesmärk on, et inimene saab praktilise eseme, mida ta saab igapäevaselt kasutada ja mis on tal aastaid silme ees.
TULEMASIN
Kellele tulemasinat jagada?
Igas eas potentsiaalsele valijale, hea kingitus suitsetajale.
Tulemasina kinkimise eesmärk on, et inimene saab praktilise eseme, mida ta saab igapäevaselt kasutada ja mis on tal pikemat aega silme ees.
KONDOOM
Kellele kondoome jagada?
Eelkõige noortele ja keskealistele. Kindlasti ei tohi kondoome jagada lastele ja vanuritele, see võib mõjuda solvavalt. Täiskasvanule või noorele lähenemiseks räägi oma valimislubadusest.
VESI
Kellele vett jagada?
Jagamiseks spordiüritustel ja palavatel kampaaniapäevadel. Hea jagada ka mängude ja võistluste auhindadena.
KOMMID
Kellele komme jagada?
Igas eas potentsiaalsed valijad. Kõige rohkem meeldivad need lastele ja noortele, kuid sellest ei ütle ära ka täiskasvanud ja pensionärid.
Vältida tuleks lastele kommi otse andmist, sest see ei pruugi meeldida vanematele. Põhjuseks kodune kasvatus, allergia jne. Hea on lastele komme jagad nii, et mingi tegevuse -võistluse tulemusena saab see olema lapsele pisikeseks preemiaks.
PABERSALVRÄTIKUD
Kellele pabersalvrätikuid jagada?
Igas eas potentsiaalsele valijale. On praktiline meene ja kulub kindlasti igale inimesele ära.
TÖÖKINDAD
Kellele töökindaid jagada?
Pigem täiskasvanud ja pensionärid, kellel on neid praktiline kasutada kodus, aias või autos. Veendu, et tegemist oleks hea kontaktiga s.t. kindla valijaga.
Räägi oma valimislubadusest ja soovi: "Jõudu tööle!"
SALL
Kellele salle jagada?
Pigem täiskasvanud ja pensionärid. Veendu, et tegemist oleks hea kontaktiga s.t. kindla valijaga. Räägi oma valimislubadusest ja ütle: "Tugevat tervist soovib teile Reformierakond!" või "Olge terved!"