"Praeguseks on kõik menetlused tarbijakaitseameti poolt lõppenud. Kolm reklaami on muudetud või välja vahetatud ja ühte menetleb Tallinna munitsipaalpolitsei ja kultuuriväärtuste amet, mistõttu meie lõpetasime menetluse otstarbekuse kaalutlustel," ütles tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski BNS-ile.

Tarbijakaitseamet alustas Tallinna vanalinnas asuva nelja striptiisiklubi kohta menetlust, kuna oli põhjust arvata, et klubide vaateakendel või ustel esitatud reklaam ei vasta seadusele. Ameti hinnangul ei vastanud nende klubide vaateakendel või ustel esitatud reklaam seaduse nõuetele, mis käivad lubamatu seksuaalse alatooniga sisu kohta.

Reklaamiseadusega on paika pandud, et reklaam ei tohi kujutada isikuid seksuaalobjektina, sisaldada sobimatut alatust ega kasutada seksuaalse alatooniga väljendeid ja kujundeid, kujutada visuaalselt ega heliliselt seksuaalakti. Linna äride reklaamide üle peaks seaduse järgi esmast järelevalvet tegema selle linna valitsus. Ent nagu Tallinna linnavalitsuse vastava ameti esindajad on varem öelnud, nemad reklaami sisulise hindamisega ei tegele.

Tallinna kesklinna vanem Mihhail Korb on varasemalt öelnud, et suhtub taunivalt striptiisiklubide rohkusesse ja erootilise massaaži teenuse pakkumisse ning reklaami vanalinnas, kuid tema käed olevat nende ohjamisel seotud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena