"Kui aastaid on turundatud Eestit imekaunite linna- ja loodusvaadetega, isuäratavate toidupiltide ning paatoslike spaanaudingute peegeldamisega, siis seekord otsustasime katsetada midagi hoopis uut ja julgemat. Midagi, mis oleks värske ja positiivselt üllatav," selgitas ERR-i uudisteportaalile EAS-i matrjoškade kampaania lähenemisnurka DDB Eesti tegevjuht Jana Koppel.
Tema sõnul on tegu stereotüüpse üdini positiivse sümboliga, mis nii meie kui ka meie Venemaa turu partnerite arvates töötab antud lahenduses hästi.
"Hästi just sellises ebatraditsioonilises absurdimaigulises huumoris, mida sihtgruppi kuuluv inimene tahaks ise vaadata ja ka oma sõbrale saata," rääkis Koppel.
Eesti Päevaleht kirjutas täna, et Venemaal tegutsevad Eesti ettevõtjad nõudsid EAS-ilt mõnitava kampaania lõpetamist, mida sihtasutus ka teha otsustas.
Novembri keskpaigas ilmusid sotsiaalvõrgustikesse neli venekeelset videolõiku, mis kutsusid üles jälgima Eesti turismiinfo fännilehte. Kampaanias osalejate vahel lubati välja loosida suurejooneline auhind – privaatne lennureis Eestisse koos 75 sõbraga. Kampaania partneriks oli Eesti rahvuslik lennufirma.
Sarja peategelasteks on hiiglaslikud matrjoškad, kes sümboliseerivad Eestisse turismireisile tulnud Vene turiste. Munakujulisi rahvusnukke kujutatakse sattumas piinlikesse olukordadesse – bussis, hotellis, restoranis ja spaas, kus nad ühel või teisel põhjusel äparduvad – ja abivalmis Eesti turismikorraldajaid neile appi tõttamas.