Lugeja: Liba-Tallink takso juht ei osanud sõnagi eesti keelt ja nõudis sõidu eest kolmekordset tasu!
Delfi lugeja kirjutab, et tellis valentinipäeval omale Tallink takso, kuid selle asemel tuli kohale peaaegu identse välimusega Tallinn takso, mille juht ei osanud ühtegi sõna eesti keelt ja nõudis sõidu eest kolmekordset hinda.
"14. veebruari õhtul kella poole kaheksa ja kaheksa vahel läksin harjumuspäraselt Tallink hotelli ette Tallink taksot võtma, aga kuna ühtegi masinat ei olnud, palusin hotellil takso tellida - Tallink takso.
Lõpuks tuli hotelli ette Tallinki värvides takso, ise rääkisin parasjagu telefoniga ja ei hakanud rohkem mõtlema - istusin sisse.
Turvavöö oli katki ja taksojuht ei osanud mitte ühtegi sõna eesti keelt ega tundnud ka tänavaid. Tegime väikese kõrvalepõike Magasini tänavale, kus mees sõitis peaaegu teelt välja, niimoodi, et mul on siiani sellest manöövrist kael valus. Viru ringil asus ta ühel hetkel tagurdama, nagu inimene, kellel pole liikluseeskirjadest vähimatki aimu. Telliskivi tänavale, kus asus reisi lõppsiht, pidin teda ise juhatama.
Ma mõtlesin, et no las olla. Jõudsime lõpuks Telliskivisse ja arve oli 24 eurot! Taksojuht leebus ja ütles, et võime 20 ka maksta. Lõpuks selgus, et tegu polnudki Tallink taksoga vaid hoopis Tallinn taksoga ja tõstatus küsimus, et miks mina siis nende tariifidega ei tutvunud. Olen varem Tallink taksoga läbinud täpselt sama marsruudi ja arve oli 8 eurot.
Kuna kaardimakse polnud võimalik, siis ma pakkusin 10 eurot ja hakkasime uksest välja minema, mille peale taksojuht sõnas paar venekeelset roppust, tõmbas käsipiduri peale ja tuli uksest välja, et mu tee blokeerida. Meil hakkas sõbrannaga veits hirmus, kraapisime lõpuks kokku 18 eurot ja tulime tulema, sest olime teatrisse hilinemas. Mõnus abitu turisti tunne oli. Aitäh, Tallinn takso!" kirjutab lugeja.