Lugeja küsib: miks inimesi häirib, et pangakontoreid suletakse?
Ei saa aru, miks inimesed kaebavad, kui pangakontoreid jääb vähemaks. Sularaha automaatide arvu ju nii dramaatiliselt ei vähendata, ID-kaardi lugeja ja PIN-kalkulaatoriga saab internetipangas asju ajada, ning ka valuuta vahetamiseks oma kontol ei pea kontorisse tulema.
Tänapäeval on poeskäik nii mugavaks tehtud, et enam pole vaja isegi sularaha. Piisab pangakaardi kaasaskandmisest, kuna enamikus kohtades käib arveldamine kaardiga. Isegi pitsat saab endale koju tellida, makstes kaardiga.
Viimati sattusin pangakontorisse täpselt poolteist aastat tagasi, kui enne reisima minemist oli vaja valuutat vahetada. Rohkem pole sinna asja olnud ja tõtt-öelda ma ei kujutakski ette, et peaks igat arvet käima pangakontoris maksmas või ülekandeid tegemas. See oleks ikka oluline ajakulu.
Aja kokkuhoiuks on olemas lihtsad vahendid nagu näiteks elektroonilised ülekanded ja e-arved. Ka panga endaga saab suhelda pangateadete või siis telefoni teel.
Praeguses kontorite sulgemises pole ju erilist poleemikat, sest enamik neid toiminguid saab kodust ära teha, kui internet olemas. Ka sularahaga arveldamist on igapäevaselt üha rohkem asendamas kaardimaksed. Kui just sõbralt pesumasinat või laadalt uut käterätikut ei osta, pole vaja ka sularahaautomaati.
Hea lugeja, kas oled selle mõttearendusega nõus? Kui tihti on sinul tarvis pangakontoris käia, ja kas nende sulgemine on sinu elu mõjutanud? Avalda arvamust kommentaariumis või kirjuta aadressil rahvahaal@delfi.ee !