Keskmise kiiruse mõõtmise eeliseks hetkekiiruse mõõtmise ees peetakse liikluse sujuvust ja väiksemaid kontraste erinevate sõidukiiruste vahel – kuna trahvi saadakse liiga kõrge keskmise kiiruse eest, siis kaob mõte enne kaamerat pidurdamisel ja pärast kaamerat kiirendamisel.

Seadmete paigaldamine ühele teelõigule maksaks praeguste andmete järgi 300 000 eurot ja väidetavalt on Eestis umbes kümme teelõiku, kus niisugused seadmed end kümne aasta jooksul ära tasuks. Praeguste seaduste järgi pole aga sääraste mõõteriistade abil kogutud info alusel võimalik kedagi trahvida.

Hea lugeja, kas pead keskmise kiiruse mõõtmist teatud teelõikudel ning liiga kõrge keskmise kiirusega liiklejate trahvimist mõistlikuks ideeks? Jaga oma arvamust kommentaariumis või saada kiri aadressile rahvahaal@delfi.ee !