Tähelepanelik Delfi lugeja märkas aga, et uue trammi istmekatted on materjalist, mida on raske puhastada, mistõttu võivad istmed kiiresti määrduda ja rõõm uue trammi puhastest istmetest üürikeseks jääda.

Delfi uuris Tallinna linnatranspordi AS-ilt, miks valiti trammile just selline riidematerjalist istmekate ja kas on lootust, et istmekatted võiks ka pärast pikemat sõitmist puhtaks jääda.

Tallinna linnatranspordi AS-i avalike suhete spetsialisti Urmas Toominga sõnul pakkus CAF Urbos tüüpi tramme tootev Hispaania veermetootja tehases päris mitut trammiistmete materjali, millest Tallinna linnatranspordi AS-i trammide hoolduse ja koristamisega tegelevad spetsialistid valisid välja just selle, mida võib praegu uutes trammides näha. "Tegemist on tugeva plüüsmaterjaliga, mida on kerge puhastada ja hooldada ning mis peab ka kaua vastu. Peale selle on võimalik istmekatteid eemaldada, kui on vaja neid põhjalikumalt puhastada. Seega ei ole küll karta, et trammiistmed kiiresti mustaks lähevad, aga eks ka sõitjad peavad selle eest hea seisma, et istmekatted kauem ilusad ja uued välja näeksid."

Sellel kevadel alustati trammitee rekonstrueerimist lõigul Lubja tänavast - Majaka tänav. Tallinna linna lisavahendite arvelt on uuendatud kogu Majaka tänav ning lisaks uutele trammiteedele, ooteplatvormidele ning -paviljonidele rajatakse ka uus kõnnitee ja tänavavalgustus.

Tallinna trammitaristu uuendamise projekti raames tehakse ka ettevalmistusi Peterburi tee alguses, et järgnevatel aastatel oleks võimalik rajada trammitee pikendus kuni lennujaamani. TLT esitas veebruaris taotluse ligi 20 miljonit eurot maksva jätkuprojekti rahastamiseks.

Tallinna trammiliinide 3 ja 4 uuendamise projekti kogumaksumus on hinnanguliselt 91 miljonit eurot. Eesti ja Hispaania vahel sõlmitud lepinguga saastekvootide eest ostetavad trammid moodustavad sellest 53,4 miljonit eurot.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena