Samuti ei ole paranenud kaubaveo mahud raudteesektoris. Juba aasta algus on toonud kütuseaktsiisi tõusu ja kaubaveo vähenemise tõttu endaga üle 250 töötaja koondamise, teatas ametühing meediale.

Ametiühing on korduvalt pöördunud valitsuse poole protestiga kütuseaktsiisi tõusu osas raudteesektoris, kuid valitsus eiras neid pöördumisi. Lubati kompenseerida, aga seda pole tehtud. Seoses sellega on ettevõtted raskes olukorras ning Go Rail otsustas lõpetada reisijate veo ja alustas koondamistega. Tänaseks on koondatud 60 töötajat, koondamise teatisi on edastatud veel 41 töötajale ja see ei ole veel lõpp,“ rääkis Tšubarov.

„Kui valitsus ikka otsustab tõsta kütuseaktsiisi, siis tänane olukord raudteesektoris muutub veel raskemaks. Kaubaettevõtted on olukoras, kus ei suuda konkureerida Läti ja Leeduga, sest seal on madalamad hinnad vedudele. Raudteel on kauba ja reisijate vedude üks olulisemaid kuluallikaid kütus. Kütuseaktsiisi tõusuga võib raudtee ära kaduda, sest maksumaksjad ei suuda neid kulusid kinni maksta. Olukord, kus raudtee tõi riigile miljoneid, on minevik,“ lisas raudteelaste ametiühingu esimees Oleg Tšubarov.

Eesti raudteelaste ametiühingu juhatus otsustas kutsuda kõiki raudteelasi ja nende pereliikmeid osalema 26. aprillil kell 12.00 Toompeale, et toetada kütuseaktsiisi meeleavaldust.

Juhatus palub aktiivselt osa võtta aktisoonist, sest sellest sõltub Eesti ja raudtee tulevik.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena