"Osade eesmärk tundubki olevat provotseerida ja tekitada liikluses närvilist olukorda. Mingid võlglased? Muidu napakad? Elatakse end lihtsalt välja."

"Ma arvan, et seegi aeg pole enam kaugel, kui jalakäijad hakkavad samuti otsmikukaameraid kandma, et teatud olukordades millegi tõestuseks või vaidlustamiseks."

"Põhjus on lihtne. Auto saab osta juba kuupalga eest ning sõiduteed on ehitatud nõukogudeaegseid standardeid ja läbilaset arvestades. Pea igal matsil on oma masin, peres lausa mitu tükki, mis ummistavad igapäevaselt liikluse. Lisage siia juurde nüüd üliagarad ja juhmid linnaametnikud, kes arvavad, et niigi stressis liiklust võiks veelgi koondada. Ühistranspordiread, kus tavasõidukil liiklemine keelatud on (välja arvatud ainult muidugi sellistel videos nähtud jorssidel)on ehe näide. Kõik see muidugi ei ole vabandus huligaanitsemiseks. Lihtsalt kõigele on oma seletus. Aga jah, Eesti ühiskonnal on ees valik, kas jätkata seda sovjetlikku liikluskultuuri, mis idanaabrite juures üsna tavaline, või panna kõik ressursid selleks välja, et juba eos taolised "kurikamehed" videosalvestuste põhjal ütlusi andma kutsuda ja ilma halastuseta maksimumkaristus väänata. Enne asi ei muutu, kui tekib sellistel huligaanidel liikluses hirm, et kellegi pardakaamera võib sisselülitatud olla ja see info võib lihtsalt politseisse sattuda."

"Olen liikluses üsnagi rahulik ja lasen sissetrügija vahele, kui ta ka eeskirju rikub. Sellepärast pole ma ühtki liiklusõnnetust oma 40 aastase staaži jooksul põhjustanud. Andke hullule teed ja on tema õnnelik, teie samuti."

"Selles mõttes on probleem tõsine, et miks inimesed tõesti nii närvis on? Täiesti süütute pisiasjade peale minnakse nii leili, nagu oleks teab, mis ülekohut tehtud. Sihukesele ei saa enam otsa ka vaadata, sest ta tõlgendab seda kohe kui väljakutset vms."

"Juhiloa saamiseks oleks tegelikult vaja kõigil läbida vaimse tervise kontroll. Vaimselt ebastabiilsed inimesed liikluses tunduvalt ohtlikumad kui purjus/narkojoobes juhid."

"Viha kontrollimisega on raskusi: signaal on suhtlemise vahend liikluses (nagu suunatuli, pidurituli, tulede vilgutamine jms) ja see ei tähenda, et sa oled kohe kõige koledamate sõnade allikas. Saage palun aru! See, kui keegi kellegi peale vihastab ja halvasti ütleb, ei peaks olema ka situatsioon, kus kaks normaalset meest ilmtingimata abi vajaksid. Loodetavasti lahenes seegi olukord lõpuks ikka verbaalselt. Äärmisel juhul sõbraliku meeldetuletusega politsei poolelt. Pardakaamera vajalikkuses olen ma aga küll veendunud. Liikluskultuur on närvilisemaks muutunud kui 3-4 aastat tagasi."

"Ise liiklen igapäevaselt liikluses ja näen ikka selliseid absurdsusi, et seda meenutades hakkab juba vererõhk tõusma. Vahutan roolis nagu marutõbine koer ja karvased, sulelised lendavad, žestikuleerin ja vahin tigedalt kaasliiklejatele (kes on lamba-antsud) otsa. Samas autost välja ma ei roni, kuna on firma logodega masin ja ei taha tööst ilma jääda. Teisalt ka seetõttu, et hiljem kahetsen seda tulemit, mis sealt tuleb. Mul õnneks autos ka uus stressipall. Vana pigistasin katki, aga see toimib ja mõtle nii, et kõik kaasliiklejad su ümber on ajuteta bimbod, kes on load ostnud ja nad ei peagi oskama rohelise fooritule süttides sõitu alustama, ega peateel liiklejatele teed andma ja suunda kasutama jne. Siis on vähe lihtsam seda asja seedida."

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena