FOTOD: Ekspress Meedia juhid proovisid lehelaste rasket ametit
Ekspress Meedia juhtkond ja nõukogu liige Hans H Luik käisid täna täiskoosseisus tänaval Eesti Ekspressi ja Maalehte müümas, et proovida lehelaste ametit. Aktsiooni eesmärk oli anda toetav avalöök lehelaste uuele hooajale, mis stardib juba 8. juunil ja kestab augustikuu lõpuni.
„Lehelaste roll on meie ettevõtte jaoks mitmel põhjusel väga-väga suur. Lisaks pikale traditsioonile aitavad lehelapsed viia meie parimad nädalalehed inimesteni, kelleni me ise tavapäraselt ei pruugi jõudagi. Lisaks on see lehtedele hea mainekujundus,“ ütles Ekspress Meedia tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu, kes müüs ka ise täna linna peal aktiivselt ajalehti.
„Ajalehtede müümine oli väga hea kogemus. Huvitav oli jälgida inimesi ja mõistatada, kes on valmis lehte ostma ja kes mitte. Igal tänasel müüjal oli erinev müügitaktika ja meie missioon sai täidetud.“
Lehelapse ametit on aastate jooksul pidanud paljud inimesed, kellest on tänaseks saanud väga tugevad oma ala spetsialistid või tunnustatud tippjuhid eesotsas meie praeguse peaministri Taavi Rõivasega.
“Müügitöö annab väga hea müügi- ja elukooli, mis kulub igaühele ära, hoolimata sellest, millisel erialal keegi end tulevikus teostab“ lisas Rüütsalu
Kahe nädala pärast müüvad Tallinna, Kuressaare, Viljandi, Tartu, Rakvere, Haapsalu ja Kärdla tänavatel Eesti suurimaid nädalalehti 7-14 aastased lapsed, kes teenivad nii suve lõpuks kopsaka taskuraha.
Ekspress Meedia juhtkonna lehemüügi tulu kingitakse selle aasta parimale lehelapsele.
Lehelapseks saab registreerida veebilehel www.ekspress.ee/lehelaps