Lisaks parkimisala muutusele, muutus A piirkonna osas hind ning B piirkonna osas tasuta parkimise aeg. Kui varem oli lubatud B piirkonnas tasuta parkida kuni 60 minutit, siis nüüd, alates 1. juunist on see 90 minutit.

"Kasutan AS Ühisteenuste parkimise äppi. Paraku hakkab see äpp endiselt inimestelt raha kasseerima alates 61. minutist. Samas, linn küsib ilmselt Ühisteenustelt oma osa ikka arvestusega, et ma olen 90 minutit tasuta saanud parkida. Seega iga vähemalt 90 minutise parkimise kohta omistab AS Ühisteenused parkijalt ebaseaduslikult 30 minuti parkimise jagu raha ning nad on teinud seda juba 17 päeva tänase seisuga. Tegelikult avastasin algselt selle asja 9. juunil, ning siis viisaka inimesena ka helistasin Ühisteenustesse ja ütlesin, et "Näete, teil on siin selline viga ja kasseerite inimestelt raha ilma selleks alust omamata." Vastati viisakalt, et me täname ja kohe parandame vea ära. 17. juuniks on üle nädala möödunud, asjad on endiselt muutmata ja raha muudkui tiksub," kirjeldab parkimisega seotud probleemi tartlane.

"Seega kokkuvõttes, lihtsalt kõigile teadmiseks, et läbi Ühisteenuste app'i parkides kehtivad teile Tartus teised reeglid ja eeskirjad kui need, mille linnavalitsus on kehtestanud. Nii see äri õitseb. Sent siit ja sent sealt. Huvitav, kui ükskord Ühisteenused oma vea parandavad, siis kuidas nad plaanivad kompenseerida ebaseaduslikult kogutud raha," hoiatab tartlane teisi kodanikke.

AS Ühisteenused regioonijuht Erko Poska ütles, et nüüdseks on nad tänu sotsiaalmeediale probleemist teadlikud ja viga on parandatud. "Hetkel tundub, et vaatamata tehtud muudatustele 01.06.2016 ei hakanud programm ikkagi nii tööle nagu peaks. Kuna keegi meie töötajatest Tartus parkimise äppi ei kasutanud, ei ilmnenud viga kahjuks enne, kui sellest sotsiaalmeedias teada saime," ütles Poska.

"Aruande kohaselt on ajavahemikus 01.06.2016 -17.06.2016 üle 90 minuti parkimisi tehtud ca 50 ja nii-öelda enammakstud summa jääb alla paarikümne euro. Kuna juunikuu eest esitatakse arved alles juulis, siis reaalselt ei ole ükski kodanik kahju kannatanud ja arvel kajastuvad summad on juba õiged. Antud situatsioonis oleme väga tänulikud kodanikule, kes sellele probleemile tähelepanu juhtis ja loodame ka edaspidisele tagasisidele klientidelt," on AS Ühiskteenuste regioonijuht tänulik ja sõnas, et tegu oli oli IT tehnilise probleemiga ja Ühisteenused AS edastab omaltpoolt vabandused tekkinud probleemi pärast.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena