"Hea meel on teatada, et esimene suurem töö on juba tehtud, nimelt oli maa sees purunenud kanalisatsioonitoru, kust voolas vett pinnasesse ja põhjustas vajumist, see on tänaseks korras. Go Kinnisvaral on igal juhul soov kogu maja vastutustundlikult korda teha ning kuna me juba täna teame, et vahetusse lähevad nii elektri- kui ka ventilatsioonisüsteemid, on selge, et remont saab olema kapitaalne. Kui midagi juba teha, siis igal juhul korralikult ja nii, et linnarahval oleks sellest edaspidi kauaks rõõmu," rääkis AS Go Groupi kommunikatsioonijuht Marko Paloveer.

"Kapitaalremondi käigus soojustame ühtlasi paviljoni, korrastame Statoili ees oleva siseõue ja muudame paviljoni ümbruse hea auraga kohaks, kust oleks ligi miljonil inimesel kuus mugav ja turvaline läbi käia," lubas Go Kinnisvara juhatuse liige Meelis Aab. "Pisiparandustega tegeleme Balti jaamas nagunii igapäevaselt – puhastame graffitist seinu, oleme lisanud valgustust ning suurendanud ümbruses turvapatrullide arvu," sõnas Aab tänases uudise taustal, kui ehituse käigus tuuakse esile teise korruse ja muinsuskaitse all oleva katusekupli.

"Kindlasti pöörame remondi käigus tähelepanu ka energiatõhususe suurendamisele majas, et see oleks soojapidav. Mis sinna paviljoni osasse tulevikus tuleb, seda täna täpselt öelda ei oska, see sõltub palju ka ehitusekspertiisi tulemustest, samuti on maja muinsuskaitse all ning seegi mõjutab plaane," ütles Paloveer.

Teisi Balti jaamas asuvaid maju - näiteks peahoonet ja paviljoni küljes asuvat Statoili pinda on värskendatud viimaste aastate jooksul korduvalt ning need on heas korras, millest annab tunnistust ka prestiižsete rentnike olemasolu ja huvi Balti jaama rendipindade vastu - Selver, Apotheka, Statoil, R-Kiosk, Chopsticks, lisaks kolis hiljuti siia ka veel Go Traveli kontor jne.

"Perroonid koos seal oleva infrastruktuuriga kuuluvad Eesti Raudteele. Majade omanik Go Kinnisvara on aga igal juhul valmis läbi rääkima ning pakkuma vajaduse ja nõudluse korral praegusest suuremaid pindu ootesaaliks," lisas AS Go Groupi kommunikatsioonijuht, mis võiks murelikule lugejale ju rõõmu valmistada.

AS Eesti Raudtee Kommunikatsioonijuht Liina Halliku sõnul kuuluvad Eesti Raudteele Balti jaama piirkonnas ooteplatvormid, ehk siis ala nende ääreni. Seda ala ei ole hetkel plaanis katuse alla viia.

"Reisijatele on iga päev 7-22 avatud soe ja kuiv Elroni ootesaal Balti jaama hoones, kus on võimalus jalga puhata ning asub ka 2 piletikassat," sõnas Hallik Delfile.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena