Autojuht vahtralehest: palju õnne algajatele, kindlustuskoefitsient tõstetakse veel 2 korda kõrgemaks
Vahtraleht peab jääma. Algajana usun, et vahtralehega oma algaja staatuse demonstreerimine on igati kasuks - juhid arvestavad rohelise vahtralehega rohkem, hoitakse pikivahet, lastakse rahulikult parkimine lõpetada. Kui pärast mnt eksamit esimest korda inimene ilma kõrvalistuva sõiduõpetaja või eksamineerijate liiklusesse läheb ja tal puudub vahtraleht, siis läheb asi küll hulluks.
Kui tahavad, lühendagu märgi kasutamise perioodi nt ühele aastale. Kui aasta jooksul laksu ei põhjusta ja avariid ei tekita, siis võib ära võtta. Teiseks läheb see vastuollu ka liiklusseadusega - vahtraleht tohib sõita asulavälisel teel piiratud kiirusel kuni 90 km/h ja peab sellest kinni pidama ka 110 km/h teelõikudel 2 aastat. Kui nüüd märk muutub vabatahtlikuks, siis kaotab algaja juht oma distsiplineeriva tõkendi, ta hakkab kihutama nagu teised, sest keegi ei tea, et ta on vahtraleht. See võib põhjustada palju õnnetusi, kui algaja teeb äkilisi või ettehoiatamata manöövreid jne.
Kui politsei kohale jõuab, on see algaja juba laksu ära pannud ja halvemal juhul kellegi vigastanud. Selline seaduse muudatus pole kellelegi kasulik. Isegi mitte riigile, sest kui põhjustaja juht on surnud või vigane, ei aita mingi trahv, vigane juht kaotab oma töövõime ja ei saa trahvi maksta, tõusevad aga kindlustuskulud jne. Kui see seadus peaks sellisel kujul läbi minema, siis - palju õnne algajatele, kindlustuskoefitsient tõstetakse veel 2 korda kõrgemaks!