Lugejad: iseteeninduskassade järjekorrad liiguvad palju kiiremini, aga mitmetes detailides veel arenguruumi on
"Minule need väga meeldivad. Pärast seda, kui need minu kodu lähedal poes sisse seati, siis ainult nendes maksangi. Miinuseks on minu arvates see, et allahinnatud kauba puhul tuleb oodata teenindajat."
"Maximas võiks juurvilja kaalumine olla nagu prismas, muidu otsi kassa menüüdes ennast segaseks."
"Korra olen kasutanud Selverit, ebamugav ja keeruline, ei meeldi pulti kaasas tassida ja pidevalt piiksutada, kott, korv, kaup, piiksutaja, vahel veel mõni pakk. Kas ma seal üldse saan kaupa tagasi panna, kui ümber otsustan? Prisma on lihtne, arusaadav, aga pidevalt on kõigil probleeme, teenindus hangub ja kassapidaja peab sekkuma. Korviga lahkuda ei tohi ja iseteenindus on kitsas, oma kottidesse asju paigutada pole kohta, pealegi teised juba ootavad. Arenguruumi on."
"Kõige paremad on Selveri ja Konsumi omad, saad kohe piiksutada ja asjad ära pakkida, need, kus pead hakkama ise kassiiri mängima (n. Prisma) on jamad, siis juba kasutan tavakassat."
"Ei kasuta põhimõtte pärast! Esiteks ei ole ma kohustatud tegema kassiiri tööd, seda ise kinni makstes. Teiseks kaevavad sellised iseteenindajad põhimõtteliselt kõigile tarbijatele auku! Praegu iseteenindavad kassad, siis iseteenindavad arstiabid, tuletõrjed jne. Ehk siis saame varsti kõike ise teha, kuna oleme nii töllid ja mõjutatavad nii riigi kui ka ärikate poolt!"
"Prisma iseteenindus mulle täitsa meeldib ja kasutan tihti - seal ei ole järjekordi tavaliselt. Selveri süsteem ei meeldi absoluutselt - kuigi saab asjad kotti laduda ehk siis nagu usaldataks klienti, samas jälle rakendatakse läbiotsimist ehk siis ikkagi ei usaldata. Seetõttu ma Selveris iseteenindust ei kasuta. Prismas jälle peamiselt just iseteenindus."
Mind häirivad hoopis need iseteeninduskassa kasutajad, kes kilekoti kõige lõpus ostavad ja siis pärast maksmist aega viidavad asjade kotti ladumise peale. Lihtsam oleks ju kõigepealt kilekott läbi piiksutada ja siis asjad otse sinna laduda. Sellist olukorda näen pidevalt.
"Rimi miinused:
- mitme samasuguse asja ostmisel peab igat asja eraldi piiksutama ja selle ka enne käest ära panema, kui järgmist piiksutama hakkad. Nt ostad lastele 10 ühesugust joonelist vihikut + 10 ruudulist vihikut. Või kolme poisi peale 9 paari ühesuguseid sokke. On ju tüütu ja aeganõudev neid iseteeninduskassast läbi lasta?
- sama kuupäevaga ja allahindlusega toote jaoks pead kutsuma teenindaja
- peab meelde jätma nt konkreetse pirnisordi nime jms
- tihti on toodetel kaaluerinevused ja järjekordselt tuleb appi kutsuda teenindaja, kes siis selle tühistab, et saaksid oma iseteenindusega edasi minna. Selveris eelmainitud probleeme ei ole."
"Käime Selveris ja olen rahul. Ainuke häda on selles et, et kõiki kaupu ei saa normaalselt läbi piiksutada. Aparaat lihtsalt ei loe koodi. Valio kaupa ei saaanud ka kaupluse töötaja läbi piiksutatud, sest kood tagaküljel on niivõrd ääre peale trükitud, et aparaat ei loe seda. Väldin teatud kaupade ostmist, kaua ma ikka lolli mängin, kui skänner ei taha (või ei saa kaupa lugeda)."
"Mulle meeldivad Rimi iseteeninduskassad, saab kassas puuvilju kaaluda ja püsikliendi boonusraha ise maha võtta kontolt. Prismas näiteks ei saa, muidu seal ka ok. Kaubad saab ka kohe kotti panna, kui paned selle õigesse kohta. alkoholi jaoks küsitakse dokumente vist pisteliselt nii ühes kui teises. või siis tuvastatakse vanus kliendikaardi järgi. mõnikord vaja teenindajat, teinekord mitte. Iseteeninduskassade järjekorrad, kui need tekivad, liiguvad palju kiiremini kui tavakassades. Selverite iseteenindust ei kasuta, kuna selleks peab enne kliendiks registreerima vms. kui mul partnerkaart juba on, siis milleks veel see?"