Klienditeenindaja raske elu: kassa puudujääk oli iga kuu sama, kuigi päevane kontroll ei tuvastanud midagi
Eile kirjutas Päevaleht nii mõnestki näitest, kuidas Selveri kassapidajad oma taskust kassa puudujääki kinni maksavad. Ehkki seadus annab võimaluse kokkuleppe järgi kassapuudujääk müüjalt sisse nõuda, jätab Selver tööandja tõendamiskohustuse müüjate õlule. Siin on ühe kunagise teenindaja lugu.
Paar aastat tagasi töötasin ka klienditeenindajana. Kuna olin algaja, siis arvasin, et asi minus. Mitu kuud oli üle 100 euro puudujääk. Loomulikult esimese kuu maksin kinni teine ka, aga kolmas kuu enam polnud nõus kinni maksma, sest see asi hakkas aina kahtlasemaks muutuma ja summad olid nii meeletult suured.
Kontrollisin ennast pidevalt ja lugesin mitu korda üle enne, kui inimesele raha tagasi andsin ja lasin endale mitu korda päevas kassa kontrolli teha. Kõik õige. Läks veel mõned kuud mööda, ikka sama jama.
Tuli ka meile uus juhataja, kellega ma hästi läbi sain ja rääkisin talle olukorrast. Avaldasin arvamust,et minu jaoks on see nii kahtlane: olen üle nelja kuu tööl olnud ja summad, mis puudu on, ikka samad ja ei saa aru, kuidas see võimalik on.
Sain ju kassat päeval kontrollida, kõik oli õige, vahest isegi mõni sent üle. Ka juhataja jaoks oli see veider. Läks veel kuu mööda ja jälle minu kassas meeletu puudujääk. Olin nii vihane ja läksin päevapealt minema, sest tundsin, et see asi polnud õige. Läks siis mõni päev mööda ja poest juhataja helistas ja ütles, et peakassa ja turvamees lasti lahti. Nemad olidki minu puuduvate summade taga. Lisasid, et kui mul soov, siis võin tööle tagasi minna ja loomulikult läksin.
Tänasepäevani ei tea ma, kuidas juhataja nad vahele võttis. Tänulik olin ja olen siiani, et ta juhataja mind uskus mind ja mind selle probleemiga üksinda ei jätnud.
Hea klienditeenindaja! Jaga meiega sarnaseid lugusid, kus kassa, klientide või kaaskolleegidega seotud probleemid on ületanud igasuguse piiri! Pane klienditeenindaja raske elu kirja ja saada aadressil rahvahaal@delfi.ee!